כתום צלמים צילום לרשתות חברתיות

השנים האחרונות הביאו עימן שינויים בתחומים רבים, הקידמה הכניסה לחיינו את האינטרנט והרשתות החברתיות החלו לתפוס מקום יותר ויותר משמעותי בחיי היום יום שלנו. אם בעבר תפקידן של רשתות אלו היה לשמש פלטפורמה לחיזוק קשרי חברות כיום אנו יודעים שעבור רבים הן משמשות כלי עסקי לכל דבר. הרשת החברתית הפכה לאחת הדרכים היעילות והחזקות ביותר לשווק כל עסק באשר הוא. ביכולתן להגיע למספר גדול של אנשים בכל טווח גילאים ומכל גווני האוכלוסייה ולכן הן יעילות מאוד. אך, על מנת שזה יקרה בצורה הטובה ביותר, יש להשקיע בנראות של העמוד שלכם בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין ועוד. לשם כך אשר זקוקים לשירותי צילום לרשתות חברתיות.

יום צילום תמונות לאינסטגרם

אמנם, האינסטגרם נכנסה לחיינו רק בשנים האחרונות אך מהר מאוד היא תפסה תאוצה והפכה לאחת הרשתות החברתיות הבולטות והחזקות ביותר. האינסטגרם, בניגוד לפייסבוק, שם את הדגש שלו בתחילה על שיתוף תמונות בלבד ופחות על המלל. במהלך השנים האחרונות האינסטגרם עברה שינויים של ממש והפכה לאחד מכלי השיווק היעילים ביותר עבור כל בעל עסק. אך, הרעיון העומד מאחוריה נשאר בעינו- לתמונה ישנה חשיבות גדולה. על מנת למשוך את ענו של הלקוח ולגרום לו להתעניין בכם ובמוצר שלכם, יש ליצור פיד תמונות מרשים ומושך את העין ועל כן רבים הם בעלי העסקים הבוחרים מידי תקופה ביום צילום תמונות לאינסטגרם. ככל שהתמונות חדות יותר, בהירות יותר ומשדרות מסר ברור וחזק כך הסיכויים לגרום לעסק שלכם להיות בולט על פני השאר הופכים גבוהים יותר.

טיפים עבור צילום ללינקדאין

בניגוד לאינסטגרם אשר החלה כרשת חברתית לחיזוק קשרי חברות, לינקדאין הינה רשת המאפשרת יצירה של קשרים מקצועיים יותר. היא מיועדת הן עבור מחפשי עבודה והן עבור בעלי מקצוע. אין ספק כי דווקא ברשת זאת תפקידה של תמונת הפרופיל הינו משמעותי וחשוב ולכן צירפנו לכם מספר טיפים עבור צילום ללינקדאין:

  • בחרו בתמונה עדכנית, לעולם אל תצרפו תמונה ישנה שלכם שאינה משקפת את מי שאתם היום.
  • בחרו בתמונה בעלת רזולוציה גבוהה מה שיוצר תמונה איכותית.
  • בחרו תמונה שלכם לבד ללא כל אדם נוסף כגון בן את בת זוג, ילד ועוד.
  • אל תבחרו בתמונה מצוירת, קריקטורה, אנימציה ועוד.
  • לבסוף, זכרו כי התמונה שלכם משדרת את האישיות שלכם ובמידה ואתם מעוניינים שהיחס אליכם יהיה רציני הקפידו על בחירה של תמונה שתשדר זאת.

למה צריך צילום פורטרט עסקי?

אתם לבטח מכירים את המשפט – תמונה אחת שווה אלף מילים. אין ספק כי הוא רלוונטי בעיקר עבור עסקים. יש מסרים אשר לא ניתן לעולם להעביר במילים, הם יכולים לעבור דרך המבט או ההיכרות עם האדם. ביטחון, אמון וכריזמה הינם מסרים אשר עוברים דרך העיניים ולכן עבור בעלי עסקים רבים חשוב לצרף תמונה אישית בעת פרסום או שיווק העסק שלהם. צילום פורטרט עסקי הינו אחת הדרכים היעילות ביותר להעביר את המהות של העסק שלכם מעבר למילים הכתובות. תמונה טובה יכולה לעזור לקוחות שלכם להבין מי אתם בצורה שאלפי מילים לא יצליחו לעשות לעולם.

חבילת צילום תדמית – מה היא כוללת?

בעלי עסקים רבים כיום מבינים את חשיבותן של התמונות ושל הנראות הכללית של העסק ובוחרים מידי תקופה בצילומי תדמית עבור העסק שלהם. ניתן למצוא צלמים רבים המציעים חבילת צילום תדמית הכוללת לרוב יום צילומים מרוכז של מספר שעות בהן הצלם אחראי על מיקום הצילומים, הקומפוזיציות ובחירת הדרך הטובה ביותר להציג את העסק שלכם לעולם. כל התמונות עוברות תיקונים המביאים אותן לאיכות הטובה ביותר מבחינת רזולוציה, צבע ותאורה ורק לאחר מכן עוברות ללקוח.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר


    סטודיו נט צילום מקצועי לעסקים

    סטודיו נט מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי

      צילום לאינטרנט

      כל בעל עסק מתחיל יודע כי פרסום באינטרנט הינו פרסום שעובד. אך אם בעבר ניתנה חשיבות רבה למלל כיום אנו יודעים שעסק אשר לא נראה מספיק טוב לא יצליח למנף את עצמו בצורה מספיק טובה. כלומר, בשנים האחרונות נראות הינה...
      קרא עוד

      צילום מוצרים

      בעלי עסקים רבים המוכרים מוצר הבינו בשנים האחרונות כי מוצר שנראה טוב הינו מוצר שמוכר טוב. בטח שמעתם לא פעם שהעין היא הראשונה שקונה. כלומר, לנראות הכללית של כל דבר אותו אנו רוכשים ישנה השפעה גדולה על הבחירה האם לקנות...
      קרא עוד

      צילום עסקי

      בעלי עסקים רבים מבינים כיום כי לנראות ישנו תפקיד חשוב ומשמעותי בשיווק ופרסום העסק שלהם. על מנת ליצור נבדלות משאר העסקים ולבלוט בצורה אשר תמשוך את העין יש צורך להשקיע זמן עבור צילום עסקי. בין אם מדובר בעסק המוכר מוצרים...
      קרא עוד

      צילומי תדמית

      צילומי תדמית הפכו לחלק בלתי נפרד בשיווק עסקים. בעידן בו אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו לדרך האולטימטיבית לשווק ולמנף את העסק, בעלי עסקים רבים הבינו שלנראות ישנו תפקיד חשוב ומשמעותי. כמו כן, האינטרנט מאפשר לנו אינטראקציה נמוכה יותר עם קהל...
      קרא עוד

      סטודיו נט צילום מקצועי לעסקים

      סטודיו נט מעמידים לרשותכם קשת רחבה של שרותי צילום מתקדמים למגזר הפרטי והעסקי